8 Temmuz 2014 Salı

Yol Arkadaşlarım

Evet yol arkadaşlarım onlar benim her derdime katlanan 3 dostum bazen onlar bana bazende ben onlara naz yapıyorum arada tartışsakta iyi anlaşıyoruz.
İlk olarak dikiş makinemle başlamak istiyorum dikişe ilk bununla başlamadım belki evet ama bununla daha bir çok sevdim ilk kullandığım makine Singer super yoknaz'dı teyzeciğim sağolsun o vermişti onda acemiliğimi attıktan sonra kendime ait bir makinem olmasını istedim ve birde a101 e makine geldiğini duydum ki sabah biranda kendimi orda buldum ve işte bu şeker dikiş makineme sahip oldum çok sevimli ya özellikleri çok güzel bana yetiyor en azından çok büyük paralar saymadığım için bana çok çok özellikli geliyor kendisi şuan çok iyi sorunsuz ilerliyoruz çok şükür (SİNGER Promise 1408)


İkincisi ise bu minnacık overlok makinem bunuda aynı yerden aldım çok işime yarıyor kendisi 4 iplik ve uygun fiyata aldım çokta güzel sonuç çıkartıyor (SINGER 14 SH 654


Veee son olarak çok sevdiğim ALTIN MAKASIM  :) bu ismi ona kurs arkadaşlarım takmışlardı herkes tarafından çok sevilmişti ama cazibeside var yani kumaş mı kesicem hemen gelir garibim hiç demez ki bugün istemiyorum diye çok anlayışlı ya  :)) şaka bir yana gerçekten çok korurum onu bilmiyorum yeri bende çok başka


İşte benim yakın arkadaşlarım bunlar dikiş konusunda gecem de gündüzüm de hep varlar gece 2ler 3ler farketmiyor onlarda alıştı artık bu duruma napsınlar dikiş aşkı böyle bir şey sanırsam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder