15 Temmuz 2014 Salı

Kumaş ve Aksesuarlar sonunda düzenlendi

Yine dikiş yok yine farklı bir pot farkındayım evet ama ilk defa dikmekte olduğum beyaz tuniğim karbon kağıdının gazabına uğradı çok moralim bozulunca yayınlamakta istemedim inat ettim yinede 2 gün bile olsa giyindim, sonu güzel fakat karbon kağıdı nedense iz yaptı ve ne yaptıysam çıkartamadım malesef kendimi avutuyorum olsun denemiş oldum diye ama üzgünüm gerçekten aksilik işte yapcak bişey yok bende bu moral bozukluğuyla bi düzenleme yapıyım dedim kumaşçıklarımı ve aksesuarlarımı dağınıklıktan kurtardım sonunda fırsat olmamıştı uzun zamandır bunu başardım çok şükür :)

                                                        bunlar yazlık kumaşlarım rengarenkler 
              arada görünen bej gibi krem gibi bir kumaş var o pantolon yolcusu gibi bayrama dikilmeyi bekliyor

                                                                 bunlarda astarlarım
              vee aksesuarlar bunlarıda bakırköy pazarından 50 kuruşa almıştım çok ucuz aksesuar konusunda 1 numara 




                                                 bu yaka 5 tl
                                               bunlar eminönünden paket 12 tl bir pakette 12 tane var 
               bunlar bedava çok hoşuma gitmişti hocamız alırken bunlarıda bana  hediye etti :)
                                            bunun metresi 2 liraydı bi aksesuar dükkanından almıştım


4 yorum:

  1. olsun üzülmeyin bir daha karbon kağıdı kullanmazsınız olur biter :) aksesuarlara bayıldım çok iyi seçimler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle aynen çok kullandım ama bunun kumaşından oldu sanırım bir kaynaşmış ayrılamadı lekesi kısmet bidaha düşünmüyorum kullanmayı uzun sursun temiz olsun ya sağol canım daha iyileri senin olsun inşallah :)

      Sil
  2. ben beyaz kumaşlarda da karbon kağıdı kullanıyorum ama yine beyaz kağıt kullanıyorum canım hiç iz yapmıyor,
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerlerinde de kullanmıştım ama böyle birşey ile karşılaşmamıştım beyazda beyaz nasıl görünüyor peki ben sarı kullanıyorum daha doğrusu artık kullanmıyorum korkumdan rulete bakıp bakıp bırakıyorum kolaylık sağlıyordu ama işte açık renklerde sorun oluyor demek ki

      Sil