22 Haziran 2014 Pazar

Kırmızı Abiye Kombin

Merhabalar yorucu bir günün ardından sizlerleyim hastanede tedavi gören canım dedemi ziyaret edip tekrar eve geldim çok şükür durumu daha iyi bunun vermiş olduğu rahatlıkla gelir gelmez blogumun başına geçtim e malum yeni blogger olduğum için heyecanı var tabi acaba blogumda neler oldu ? diye düşünmeden edemiyor insan sağolsun bir izleyenim olmuş çok mutlu oluverdim 

Benim işim;Dikiş dikmek. teşekkür ederim :) 
veeeeeeeee bugün ilk kombinimle karşınızdayım  bu elbiseyi daha öncede görmüştünüz fakat kombin olarak değil bu sefer kombin olarak tanıtmak istedim henüz giymek nasip olmadı birileri bi evlenip yuva kurmayı düşünürse giyilcek kısmetse :)



       Abiye : Kendim diktim
       Ayakkabi: Enes
       Çanta : İsmini unuttuğum bir handan
       Şal : Fatih çarşamba

6 yorum:

  1. elbiseye bayıldım,ellerinize sağlık çok emek vermişsiniz belli değerli bir parça,güle güle kullanın :)
    izleyicilerini çoğaltmak için beğendiğin bloglara üye olmalı ve onları kendi bloğuna davet etmelisin faydası olucaktır,bol dikişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en yakın zamanda dediklerini uygulayacağım kısmetse

      Sil
  2. cok guzelmis,takibe alıyorum sizi,bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. :) önce hoşgeldiniz sonra dedenize çok geçmiş olsun inşAllah tez zamanda iyileşir. en son olarakta elbiseniz çok güzel olmuş elinize sağlık. Böyle güzel şeyler dikebildiğinize göre bizim gibi acemi değilsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol iyi dileklerin için handecim fakat dedemi kaybettik ondan geç cevap vermiş oldum kusuruma bakmayın

      Sil