27 Haziran 2014 Cuma

ACI GÜNÜMM (24.06.2014)

Yazsam mı yazmasam mı diye çok düşündüm ama içimi dökmek  amaçlı yazmak istedim bahsetmiştim dedem rahatsızdı onu kaybettim pamuk dedem yok artık Rabbim o kadar büyük ki kullarının nerede sabrının son bulacağını hissedip daha fazla çektirmeden tertemiz yanıbaşına alıyor ölüm korkutur hepimizi ancak bunun ne büyük bir temizlik olduğunu Dedeciğimi uğurlarken anladım üzgünüm içim acıyor çok derinden ama yinede onun için çok şükür diyorum yaşasaydı belkide daha çok acılar çekicekti gözümüzün önünde ne mutlu ona ki Kuran-ı Kerimle imanla namazla bu dünyadan göçtü tertemiz bir şekilde Rabbine kavuştu bu sene peşpeşe ölüm yaşamak çok yıprattı önce sevdiceği eşi babannemi kaybettik 7 ay geçmeden Pamuk gibi olan dedemi kaybettik ne sevda ki eşini orada bile yalnız bırakmadı yan yana huzur içinde yatıyolar şimdi Rabbim mekanlarını en güzel yer eylesin inşallah bizi onsuz bıraktı ama o şuan çok güzel bir yerde biliyorum daha gitmeden yerini yurdunu gösterdi Rabbim ona, bize de böyle temiz huzurlu sonlar nasip etsin  inşallah

4 yorum:

  1. Allah sabırlar versin başın sağolsun canım,
    dedeciğinin Mekanı Cennet olsun inşaallah,
    bir gün hepimizin gideceği yer orası,
    önemli olan hazırlıklı olmak
    ,Allah cümlemizi Cennetlik kullarından eylesin..
    Hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah Allah razı olsun öyle tabikide

      Sil